De Stichting van het Onderwijs organiseert op maandagavond 30 oktober a.s. het Onderwijsverkiezingsdebat op het ROC Mondriaan in Den Haag. De grootste partijen uit de peilingen debatteren gedurende twee uur met elkaar over de uitdagingen die er liggen voor het onderwijs van nu en de toekomst.

Grote uitdagingen voor het onderwijs

Of het nu gaat om de schoolgebouwen, de betekenis van het onderwijs voor arbeidsmarktsvraagstukken of leerlingen- en studentenwelzijn, alles kan de revue passeren op deze avond. Ook voor het onderwijs zijn de verkiezingen van 2023 cruciaal. In de verschillende verkiezingsprogramma’s staan veel mooie woorden, maar wat zijn de politieke twistpunten? Op deze avond moet duidelijk worden waar de verschillende partijen écht voor kiezen. Daar wil je natuurlijk bij zijn, dat kan in de zaal of via de livestream.

Aanmelden

Zorg dat je dit debat niet mist en meld je aan voor een plekje in de zaal of volg het via de livestream. Aanmelden kan via deze link: https://onderwijsverkiezingsdebat2023.caop-events.nl/page/1390703. Let op: er zijn een beperkt aantal plekken beschikbaar in de zaal, dus wees er op tijd bij.

Vragen? Mail naar info@stichtingvanhetonderwijs.nl.